پورمحمدی : سازمان بازرسي درکنار مديران نظام است
ASTAN
پنج شنبه 10 شهريور 1390برچسب:, :: 16:30 ::  نويسنده : دارا
 

به گزارش بازتاب آنلاین ، حجت الاسلام والمسلمین  مصطفي پورمحمدي  روز چهارشنبه در آيين معارفه رييس جديد سازمان بازرسي منطقه پنج کشوري و استان آذربايجان شرقي تاکيد کرد سازمان بازرسي کل کشور با رويکرد فوق و آسيب شناسي و تحقيق، نتايج بسيار خوبي به دست آورده است.
رييس سازمان بازرسي کل کشور گفت سازمان به دنبال مچ گيري و بازرسي نيست ومعتقد است مديران خود بهترين ناظر و بازرس هستند وبا کارآمدي وخدمت صادقانه موفقيت خود را رقم مي زنند.
وي افزود: من به عنوان رييس سازمان بازرسي کشورشهادت مي دهم مديران ما درعين پاک و سالم بودن بهترين و زحمتکش ترين هستند .
وي گفت مديران نبايد به مردم وعده هاي خارج از توان و ظرفيت هاي اعتباري و اجرايي بدهند.
رييس سازمان بازرسي کل کشور ازنظارت به عنوان رکن موفقيت مديران ياد کرد وگفت هر مديربايد موفقيت خود را در گرو نظارت دقيق و درست ببيند و بداند مردم هوشمندانه ناظرفعاليت و خدمات وي هستند.
حجت الاسلام والمسلمین  پورمحمدي شفاف سازي و پاسخگويي به مردم را شرط لازم خدمت گذاري مديران توصيف کرد و گفت: مديران ما که در نظام اسلامي خدمت مي کند بايد درخدمت رساني به مردم صادق و به تاسي از اميرالمومنين (ع ) پيشگام در شفاف سازي باشند.
رييس سازمان بازرسي کشور تاکيد کرد به حمدالله و با عنايت رهبر معظم انقلاب اسلامي و تلاش دولت عدالت محور تمامي ابزارهاي قانوني و اجرايي براي پاسخگويي و شفاف سازي مديران فراهم است .
پورمحمدي دراين نشست ازساختار جديد سازمان بازرسي کل کشور و تقسيم آن به شش منطقه کشوري خبر داد و گفت اين تقسيم بندي با هدف کوچک کردن سازمان و ارائه خدمات بهتر به مردم صورت گرفته است.
وي گفت همزمان با معرفي رييس جديد سازمان بازرسي منطقه پنج کشوري به طور عملي اين منطقه با گستره جغرافيايي استان هاي آذربايجان شرقي ؛ آذربايجان غربي ؛ زنجان و اردبيل با محوريت تبريز فعاليت خود را آغاز میکند 


رييس سازمان بازرسي کل کشورگفت آذربايجان شرقي به دليل ظرفيت وپتانسيل هاي اجرايي و مديريتي مي تواند نمونه و الگوي يک نظام اداري فاخر و اسلامي در کشور باشد.
پورمحمدي دراين نشست با اشاره به فرا رسيدن سالگرد ارتحال امام خميني (ره) و گراميداشت ياد وخاطرة ايشان گفت ما مديران با کارامدي که پيوسته مورد تاکيد رهبر معظم انقلاب هست مي توانيم پايبندي وتعهدمان به راه امام ره را نشان دهيم .
دراين آيين با قدرداني ازخدمات احمد اسماعيلي اقدم مديرکل سابق سازمان بازرسي آذربايجان شرقي اکبر غفاري به عنوان رييس جديد اين سازمان درمنطقه پنج کشوري و آذربايجان شرقي معرفي شد.
اکبرغفاري ازمديران با سابقه آذربايجان شرقي است که پيش ازاين معاون سياسي وامنيتي استانداري آذربايجان شرقي بود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان درآستان جانان و آدرس astan.LoxBlog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان