معایب سربازی
ASTAN
پنج شنبه 10 شهريور 1390برچسب:معایب سربازی, :: 15:53 ::  نويسنده : دارا


1.عقب انداختن پسران جوان از تحصیلات دانشگاهی که در نتیجه ی آن آمار دختران دانشجو به صورت وحشتناک نسبت به پسران بیشترشده است درحالیکه که در بسیاری از رشته ها دختران به سبب محدودیت های جسمانی وبعضا دینی پس از اتمام تحصیلات عملا به درد جامعه نمی خورند.

2.افزایش سن ازدواج: پسری که تا سی سالگی اسیر درس خواندن است وپس از آن باید به سربازی برود در واقع نزدیک ده سال ازدواجش عقب افتاده است . خب اگر درس نخواند به دیپلم دختر نمی دهند واگر سربازی نرفته باشد بازهم دختر نمی دهند.

3. افزایش بیکاری: خیلی از پسرها برای ادامه تحصیل وهزینه های آن مجبورند کار کنند ولی بدون کارت پایان خدمت پیدا کردن کار بسیار مشکل است هرچند کار درهرشرایطی کمیاب ونایاب است.
4.مشکلات اقتصادی:جوانی که متاهل باشد و دانشجو ( مثل ازدواج های دانشجویی) پس از تحصیل باید به اجبار به سربازی برود و دور از خانواده به ماهی چندر غاز جیره ی (مثلاحقوق) سربازی خرجی خانواده، اجاره خانه و... را تامین نماید.
5.افزایش فساد: وقتی ازدواج سال ها به عقب بیفتد،وقتی دانشگاه ها و خیابان ها پر از میمون های بزک کرده باشد،وقتی مردی برای سربازی از همسرش کیلومترها دور شود ونیاز های جنسی وعاطفی هردو بی پاسخ بماند،وقتی سربازی نتواند باماهی 60هزارتومان حقوق سربازی خانواده اش را بچرخاند و... اگر فساد زیاد نشود جای تعجب دارد.
6. مشکلات روانی.

پرسش اینجاست که چرا ارتش،سپاه ونیروی انتظامی که پول های کلانی از بیت المال در اختیار آن ها قرار می گیرد نیازهای خود به نیروی انسانی را از طریق استخدام برطرف نمی کنند؟
پاسخ: وقتی قانون مملکت به آن ها اجازه می دهد جوانان را به بردگی ببرند و از آن ها به رایگان کار بکشند چرا پول هایشان را بیهوده خرج کنند.
امیدوارم مجلس نشین ها یکروز به حذف سربازی اجباری که ستم به جوانان وجامعه و آینده ی کشور است فکر کنند..

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان درآستان جانان و آدرس astan.LoxBlog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان