خبر مذاكره سرمربي هلندي با پرسپوليس خبرنگاران را متعجب كرد
ASTAN

/حاشيه نشست مطبوعاتي مربيان ايران و اندونزي/
خبر مذاكره سرمربي هلندي با پرسپوليس خبرنگاران را متعجب كرد

خبرگزاری فارس: سرمربي هلندي تيم ملي اندونزي در اظهارنظر عجيب گفت: 2 هفته پيش براي مذاكره با پرسپوليس به ايران آمده بودم كه همين موضوع باعث تعجب خبرنگاران شد.

-------------------------------

به گزارش خبرگزاري فارس، نشست مطبوعاتي پيش از ديدار تيم‌هاي ايران و اندونزي با حاشيه‌هايي همراه بود كه در زير مي‌خوانيد:
 
* ويم رايس برگن سرمربي هلندي اندونزي در اواسط نشست خبري به خبرنگاران گفت: 2 هفته پيش براي مذاكره با مسئولان پرسپوليس جهت سرمربي‌گري اين تيم به ايران آمده بودم كه اين موضوع باعث شد تا خبرنگاران متعجب شوند كه با پيگيري‌هاي آنها در پايان نشست مشخص شد اين مربي 2 سال پيش براي مذاكره با سرخ‌پوشان راهي ايران شده بود.

* سرمربي اندونزي همراه بنگ بنگ 10 دقيقه زودتر از موعد مقرر به محل نشست در سازمان ليگ آمده و پس از 5 دقيقه انتظار به شوخي به خبرنگاران گفتند اگر كاري نداريد از خدمت‌‌تان مرخص مي‌شويم.
اين مربي خوش‌اخلاق و با روحيه كه خبرنگاران ايراني را سر ذوق آورده بود موجب شد تا دقايقي آنها با يكديگر به خوش و بش و شوخي بپردازند.
خبرنگاران نيز در پاسخ به رايس برگن به او گفتند اگر اجازه بدهيد ناهار در خدمت‌ شما هستيم.
مسئول رسانه‌اي تيم فوتبال اندونزي يك خانم بود كه به همراه سرمربي و كاپيتان اين تيم به محل نشست آمده بود. نكته جالب اين كه پس از پايان نشست اين سرمربي و ترك محل از سوي وي اين خانم براي گوش كردن به صحبت‌هاي كارلوس كي‌روش در محل نشست باقي ماند.
 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان درآستان جانان و آدرس astan.LoxBlog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان