برگن: ايران شانس اول صعود است، اما اندونزي به شكست فكر نمي‌كند
ASTAN

هواداران ايراني ياردوازدهم تيم ملي كشورشان خواهند بود
برگن: ايران شانس اول صعود است، اما اندونزي به شكست فكر نمي‌كند

خبرگزاری فارس: سرمربي هلندي تيم ملي اندونزي گفت: تيم ملي ايران شانس اول صعود از گروه است،‌ اما ما براي از دست دادن 3 امتياز به تهران نيامده‌ايم.

-------------------------------

به گزارش خبرگزاري فارس، ويم رايس‌برگن در نشست خبري پيش از ديدار تيم‌هاي ايران و اندونزي از روز اول مرحله اول گروهي رقابت‌هاي جام جهاني 2014 برزيل با بيان اينكه معتقدم تيم ايران مي‌تواند در اين گروه به عنوان تيم اول گروه صعود كند، اظهار داشت: در جام جهاني 1978 آرژانتين مقابل ايران بازي كردم كه در آن سال بازيكن مقابلم اسكندريان بود. ايران در آن سال تيم خوبي بود.
 
وي ادامه داد: به تهران نيامديم كه سه امتياز را به راحتي از دست بدهيم و اميدوارم در يك بازي جوانمردانه به هدفمان برسيم.
رايس برگن در مورد شكست تيمش در بازي تداركاتي مقابل اردن گفت: ما پس از گلي كه خورديم سازماندهي‌مان را در اين ديدار از دست داديم اما خوب بازي كردم و با اين شكست روحيه خود را از دست نمي‌دهيم. ما امروز در بالاترين سطح روحيه و اعتماد به نفس هستيم.
 
وي با بيان اينكه يك بازيكن محروم و چند بازيكن اندونزي به خاطر مشكلات شخصي نتوانسته‌اند به ايران سفر كنند افزود: بهترين تيم خود را به ايران آورده‌ايم تا بتوانيم بهترين نتيجه را كسب كنيم.
 
سرمربي اندونزي در مورد اينكه در ديدار فردا چند گل از ايران مي‌خورد گفت: ما قبول داريم كه فردا بايد مقابل 12 بازيكن بازي كنيم. 11 بازيكن اصلي و تماشاگران كه يار دوازدهم هستند. در بازي‌هاي خارج از خانه تماشاگران با جو خاصي كه ايجاد مي‌كنند مي‌توانند موجب اعتماد به نفس بشوند.
 
سرمربي هلندي با اشاره به اينكه اندونزي دوران آموزش و تجربه را سپري مي‌كند گفت: دو ماه است كه با فدراسيون اندونزي كار مي‌كنم و اينها براي كسب تجربه آمده‌اند. در رده‌بندي فيفا امرو در مكان 131 و در مسير پيشرفت و بهبود هستيم. به همين دليل آمده‌ايم كه با امتياز برگرديم.
 
رايس برگن تصريح كرد: شناخت خوبي از ايران و تيم ملي دارم و بازي‌هاي اين تيم را آناليز كردم.
وي در مورد اينكه باتوجه به آناليز تيم ملي ايران اين تيم تا چه اندازه با تيم سال 1978 متفاوت است گفت: در آن سال تيم خوبي داشتيد و در حال حاضر هم تيم خوبي داريد كه از بازيكنان باتجربه بين‌المللي سود مي‌برد.
 
به گزارش فارس در ادامه اين نشست سرمربي اندونزي با اظهار نظري عجيب خبرنگاران را متعجب كرده و گفت: 2 هفته پيش براي مذاكره با پرسپوليس به ايران آمدم(البته در پايان نشست اعلام كرد كه 2 سال پيش). من ليگ ايران را دنبال مي‌كنم و مي‌دانم كه سطح فوتبال ايران بالاتر از اندونزي است.
 
وي افزود: مي‌خواهيم چنين ليگي را با تجربه‌اي كه بدست مي‌آوريم در اندونزي هم راه‌اندازي كنيم و اميدوارم اين موضوع موجب پيشرفت فوتبال در اين كشور بشود.
 
سرمربي اندونزي با بيان اينكه تلاشمان را مي‌كنيم تا به عنوان تيم اول يا دوم گروه صعود كنيم در مورد اينكه كدام بازيكن ايران بهترين بازيكن است گفت: من اسم را حفظ نمي‌كنم تنها شماره‌ها در ذهنم مي‌ماند.
 
وي در مورد هدفش در اين رقابت‌ها گفت: هدفمان كسب تجربه است و اينطور نيست كه اندونزي در استاديوم هاي بزرگ بازي نكرده باشد. ما هم در جاكارتا ورزشگاه بزرگ داريم و در مقدماتي جام جهاني بازي‌هاي پرفشاري را پشت سر گذاشته‌ايم. هدف نهايي من و هر تيمي راهيابي به جام جهاني است و مي‌دانم كه دو تيم ايران و اندونزي چنين هدفي را دارند.
 
وي در پايان يادآور شد: با تيم ملي ترينيداد و توباگو در سال 2006 در جام جهاني بودم و مي‌دانم اين رقابت‌ها چه حال و هوايي دارد و معتقدم اگر اندونزي با 45 ميليون جمعيت راهي جام جهاني شود مردم اين كشور به اندازه‌اي بالا و پايين مي‌پرند كه يك سري از جزاير آن از خوشحال غرق خواهد شد.
 انتهاي پيام/خ
 
 
 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان درآستان جانان و آدرس astan.LoxBlog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان