دايي: مطمئنم تيم ملي با كي‌روش موفق مي‌شود
ASTAN

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن شهرری گفت‌: با این مجموعه مطمئن هستم كی‌روش و تیم ملی نتایج خوبی خواهند گرفت و به موفقیت‌ می‌رسند.

-------------------------------

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، علی دایی در ارتباط با شرایط تیم ملی ایران و بازی روز جمعه مقابل اندونزی عنوان كرد:‌ به نظر من تیم ملی كار سختی در پیش دارد. باید همه كمك كنیم و تا دقیقه 90 حامی این تیم باشیم.
سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن شهرری افزود: از همه هواداران می‌خواهم كه با حمایت و تشویق‌های بی‌نظیر خودشان كی‌روش و تیم ملی را برای رسیدن به جام جهانی 2014 برزیل تنها نگذارند. از صمیم قلب آرزو می‌كنم تیم ملی موفق و سربلند باشد، فقط آنها نباید هیچ تیمی را دست كم بگیرند. با این مجموعه مطمئن هستم كی‌روش و تیم ملی نتایج خوبی خواهند گرفت و به موفقیت‌ می‌رسند.
دایی در پاسخ به این سؤال كه چرا از راه‌آهن بازیكنی به تیم ملی دعوت نشده، تصریح كرد: نمی‌خواهم احساسی حرف بزنم اما چند تا از بچه‌های من مستحق حضور در اردوی تیم ملی بودند. به نظر من چون آقای كی‌روش و دستیارانش از نزدیك این تیم را ندیدند آنها را انتخاب نكردند. راه‌آهن تازه تشكیل شده و نیاز به زمان دارد تا خود را ثابت كند.
وی اضافه كرد: تمام و سعی و تلاش خود را انجام خواهیم داد تا ان‌شاءالله در اردوهای بعدی بازیكنان خلاق خود را در اختیار تیم ملی بگذاریم. قطعا كی‌روش و دستیارانش در هفته‌های آینده تیم ما را مثل بقیه تیم‌ها بیشتر زیر نظر می‌گیرند و اگر لازم باشد تصمیم‌های خوبی خواهند گرفت.
دایی در ارتباط با برتری پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان گفت: بدون شك من از این پیروزی بسیار خوشحال شدم. من همیشه هوادار پرسپولیس بوده، هستم و خواهم بود و امیدوارم همیشه هواداران این تیم را خوشحال ببینم.
 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان درآستان جانان و آدرس astan.LoxBlog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان