مردم لس‌آنجلس در اعتراض به بيكاري در آمريكا تظاهرات كردند
ASTAN

خبرگزاري فارس: صدها تن از مردم شهر لس‌آنجلس در اعتراض به نرخ بالاي بيكاري در ايالت كاليفرنيا تظاهرات برپا كردند.

-------------------------------

 به گزارش فارس به نقل از پرس تي وي، صدها تن از مردم شهر لس آنجلس در اعتراض به نرخ بالاي بيكاري در ايالت كاليفرنيا تظاهرات برپا كردند.
 
معترضين آمريكايي پس از حضور در نشست مربوط به اشتغال براي ايجاد راههاي بهتر براي بازگرداندن افراد به سركار و تقويت ايجاد اشتغال به خيابان آمدند و تظاهرات برپا كردند.
 
بر اساس اين گزارش، نرخ بيكاري در كاليفرنيا در آگوست سال جاري ميلادي به 12 درصد رسيد و نرخ ايجاد اشتغال در اين ايالت نسبت به ماههاي گذشته كاهش پيدا كرد.
 
"جاکوب هی"، عضو سازمان «ترغیب برای رشد اشتغال لس‌آنجلس» می‌گوید: «هم‌اکنون در لس‌آنجلس از هر چهار نفر، یک نفر یا بیکار است و یا در معرض بیکاری قرار گرفته است.»

جاکوب هی در ادامه از ناامیدی خانواده‌ها درباره اقدام کنگره آمریکا در مبارزه با بیکاری خبر داد و افزود: مذاكرات در هیأت حاکمه آمریکا پیرامون کاهش مالیات شرکت‌های چند ملیتی است تا آن‌ها را از بحران اقتصادی نجات دهند.

جاکوب به خبرنگار پرس تی‌وی گفت: «نرخ بیکاری اینجا در لس‌آنجلس بالا‌ترین نرخ در کل کالیفرنیا و حتی بالا‌ترین در کل کشور است. بنابراین شهر ما یکی از مهم‌ترین شهرهایی است که نیاز فوری و حیاتی به اشتغالزایی دارد.»

وي اينگونه ادامه داد: تحقیقات جدید مؤسسه «ترغیب برای رشد اشتغال» نشان می‌دهد در فاصله ژوئن تا سپتامبر سال ۲۰۰۱ در لس‌آنجلس، ۲۲ شرکت بالغ بر ۱۰۰ تن از کارکنان خود را از ادامه کار بازداشته و آنان را به حال تعلیق درآوردهاند.

هم اکنون در کالیفرنیا بیش از ۲ میلیون بیكار وجود دارد و یک سوم از این تعداد بیش از یک سال است که شغلی ندارند.
 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان درآستان جانان و آدرس astan.LoxBlog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان