بی حجابی نشانه ی بی غیرتی
ASTAN
شنبه 5 شهريور 1390برچسب:, :: 0:17 ::  نويسنده : دارا
 

متاسفانه برخلاف همه ی سفارش ها وتاکیداتی که دین مبین اسلام برای رعایت پوشش مناسب برای ما انسان ها می کند  دیده می شود که بسیاری از مردم چه مرد وچه زن از پوشش مناسب که خود گناه نباشد و ترویج گناه نکند ودیگران را به گناه نیندازد استفاده نمی کنند.هرچند این انحراف عظیم از شریعت و اخلاق اسلامی دلالیل متعدد اعتقادی،تربیتی،محیطی،خانوادگی،سیاسی،اقتصادی و... دارد اما می توان عدم غیرت در بین مردان وحتی زنان را یکی از برجسته ترین دلایل آن شمرد. هنگامی که مردیدر برابر اینکه اندام و زیبایی های همسرش در معرض نمایش عمومی قراربگیرد از خود واکنشی نشان ندهد یا زنی از اینکه مردش هرشب با دیدن اندام زن های عریان ونیمه عریان شبکه های شیطان پاره( ماهواره) ارضا شود یا نسبت به همسرش کم میل یا از او پرتوقع شود  واکنشی هرچند اندک نشان ندهد باید گفت این چنین همسرانی نسبت به هم غیرت وعرق همسری ندارند ودر چنین شرایطی است که مرد چون خروسی می شود که دست کم شک دارد تخمی که مرغش گذاشته کار خود اوست یا کار همسایه هاست! زن هم نسبت به همسرش همواره در شک وتردید خواهد بود. شاید این سخنان حقیر برای برخی ها سنگین باشد ولی آنچیز که عیان است  چه حاجت به بیان است. کافی است صفحه های حوادث روزنامه ها را چند روز با وسواس ورق بزنیم وکافیست میزان اعتماد همسران در خانواده های با حجاب وبی حجاب و نیز خانواده های پاک وخانواده های آلوده به شیطان پاره را مقایسه کنیم.

احکام چندی از پوشش در اسلام

البته حجاب فقط مختص زن نیست بلکه مردها هم باید با حجاب باشند یعنی نه مرد ونه زن حق ندارد قسمت هایی از بدنش را که دیدنش برای نامحرم وگاها حتی برای محارم غیر همسر نیز حرام است در معرض دید قرار دهد یا با پوشیدن لباس تنگ باعث تحریک به گناه کسی شود.

متاسفانه این روز ها با سکوت تلخ قوه ی قضاییه،دولت،مجلس ونیروی انظامی وسایر متولیان دین وفرهنگ واخلاق در جامعه با فروریزی شدید دیدار حرمت ها روبه رو هستیم به گونه ای که به قول شاعرمرحوم محمد رضا آغاسی " شهر ما را شیمیایی می کند" وبه قول شاعری دیگر" فرقی نداره دیگه شهر و روستا".

آن چنان غرق دنیا و بازی های آنیم که بسیاری ازبانوان مذهبی ما نمی دانند پوشاندن صد در صد پا پیش نامحرم واجب است  وبه همین سبب بدون جوراب در ملا عام حاضر می شوند. حتی دیدم فیلم سینمایی ا..ن ها را که تا پای ساق خانم خ را تلویزیون جمهوری اسلامی  عریان نشان داد.

برای آن دسته ازگرامیانی که نمی دانند عرض می کنم بر مرد پوشاندن اندام های جنسی و باسن واجب است و بهتراست در مقابل نامحرم دست ها،پاها و سینه و کمر وشکم هم پوشیده باشد وبرای زن ها جز قرص صورت و کف دست ها تامچ حرام است جایی از بدن بدون پوشش مناسب باشد. دقت شود که پوشناندن کف پا و روی پا تا مچ پاذ برای خانم ها واجب است. هم چنین هر لباسی که تحریک کننده ی شهوت باشد حرام است. بر مرد ها  پوشیدن طلا وابریشم حرام و موجب باطل شدن نماز است. پوشیدن لباسی که عکس رخ انسان  داشته باشد مکروه است و باز بودن دکمه ها هم مکروه است. لباس آستین کوتاه برای مرد مکروه و برای زن ئر پیش نامحرم حرام است. پوشیدن مانتو یا چادر هایی که موجب دیده شدن برجستگی های سینه یا باسن می شود هم حجاب محسوب نمی شود چون در حجاب حتما باید برجستگی های بدن که تحریک کننده به شهوت هستند طوری پوشیده شودکه دیده نشود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان درآستان جانان و آدرس astan.LoxBlog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان