لطفا فقط آقای دستغیب بخواند
ASTAN
شنبه 5 شهريور 1390برچسب:, :: 0:16 ::  نويسنده : دارا

مقدمه: متن ذیل سخنرانی ایراد شده توسط حجت السلام سید علی محمد دستغیب در تاریخ ۳/۳/۱۳۷۶( یک روز پس از پیروزی آقای خاتمی- کاندیدای مورد حمایت ایشان- در انتخابات ریاست جمهوری) می باشد. گاهی تنها لازم است مواضع افراد را به آنان یادآوری کنیم، بی هیچ تحلیل و بررسی و اضافه ای. همین...

"و امروز هم به برکت امام زمان(عج) و رهبری حضرت آیت الله خامنه ای(ایده الله تعالی)، مردم ایشان را به عنوان یک عالم و فقیه وسلاله پیغمبر می شناسد و دوست می دارند و اگر به عنوان رئیس جمهور به کسی رای می دهند مردم به دهان رهبر معظم نگاه می کنند، به فرمان و امضای ایشان توجه دارند و نگاه می کنند، این یک واقعیت است. یعنی ایشان اگر فرموده بود یک فرد دیگری باشد، فلانی نباشد، مردم همان را انجام می دادند.

مردم مسلمانند و شیعه هستند. همه باید بدانند که هم رهبر معظم و هم مردم متدین بیدارند و مردم به خاطر احترام به ولایت رای می دهند. اگر می گویند نه، پس به خاطر چه چیزی است؟ مردم مومن و مسلمان به این جهت به آقای خاتمی رای دادند که ایشان اول رفتند از مقام معظم رهبری اجازه گرفتند.

من خودم از جمله افرادی بودم که از آقای خاتمی سوال کردم، گفتم شما خدمت آقای خامنه ای رسیده اید یا نه؟ نظر ایشان را سوال کرده اید؟ اجازه داده اند یا نه؟ ایشان توضیح دادند که من خدمت مقام معظم رهبری رفته و اظهار ارادت به ایشان کرده ام و گفتم شما را به عنوان ولی امر مسلمین و ولی فقیه قبول دارم،که ایشان هم لطف کردند و اجازه فرمودند.

ما که چیزی نیستیم، اگر کسی از آقای خاتمی حمایت کرد اول بخاطر نظر مقام معظم رهبری بوده است. نظر مقام معظم رهبری است، همه مردم نظر و توجه به رهبر معظم دارند، از این به بعد هم همین طور است. آیا مردم رای داده اند که یک نفر بیاید مقابل مقام معظم رهبری بایستد!؟ هیچ وقت این طور نیست؛ اینجا تا ایشان یک حرفی می زنند همه تسلیم هستند و واقعا همه حرف ایشان را قبول می کنند. حتی احیانا اگر خلاف سلیقه شان هم باشد. یعنی واقعا این طور مطیع هستند. بالاخره رهبر است و حرف ایشان مهم است. این نعمتی است واقعا..... ملاک سخن حضرت آیت الله خامنه ای ایده الله تعالی است. درست است که میزان رای ملت است. این را هم امام و هم مقام معظم رهبری فرموده اند. اما مردم  به این کاندیداها پس از امضای آیت الله خامنه ای رای دادند. یعنی اگر واقعا ایشان گفته بودند نه، یا شورای نگهبان تایید نکرده بود، آیا مردم رای می دادند؟ البته نه! پس وقتی نظر ملاک ایشان است و چهار نفر هم مورد امضا هستند، خوب غلط است که بنده و شما به خاطر کاندیداها بر سر هم بزنیم. اصلا معنی ندارد هم قبل از انتخاب و هم بعد از آن معنی ندارد، و قبل از این هم معنی نداشت، که دو برادر با هم نزاع بکنند. پدر هم یکی است، پدر هم حضرت آیت الله خامنه ای است. دو برادر که نباید با هم دعوا کنند. اگر ادعای عرفان داریم، حال بالاخره ادعا هست، آن واقعه را که کسی نمی داند، به موقع خودش هم، سیاست دینی داریم، سیاستمان از عرفانمان جدا نیست. شکر خدا همه خوب و تابع رهبری هستند، یک خط هم بیشتر نیستیم، یک خط هم بیشتر نداریم و آن خط یا حسین است. یا حسین یا حسین یا حسین...

خدایا به حق محمد و آل محمد (ص) گناهان ما را ببخش و بیامرز

 مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای توفیق و حفظ عنایت بفرما"

( ضمنا فایل صوتی سخنرانی مذکور موجود می باشد)



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان درآستان جانان و آدرس astan.LoxBlog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان