نظر رهبری راجع به جریان انحرافی چیست؟
ASTAN
شنبه 5 شهريور 1390برچسب:, :: 0:16 ::  نويسنده : دارا

در ابتدا از همه دوستان به دلیل تاخیر طولانی مدت در بروز کردن وبلاگ عذرخواهی می کنم. مخصوصا عزیزانی که با تماس و پیامک و گذاشتن کامنت و ... مراتب اعتراض خود را رسما اعلام کردند!

و اما بعد؛

در مقدمه ی این مطلب، لازم است موضع خود را راجع به جریان موسوم به انحرافی به مخاطبان فهیم خود یادآوری کنم تا مبادا پس از خواندن این مطلب سوء تفاهمی برای عزیزان بوجود آید! موضع حقیر همان جمله ای است که امام خامنه ای در سفر اخیر خود به قم در دیدار خصوصی با جامعه مدرسین فرمودند: "بدم می آید از این کاری که می کنند. دیروز همین آقایی که مسئول این چیزهاست سر ناهار پیش من آمده بود و یک چیزی مطرح کرد. گفتم آقا اینقدر ایرانی گری، ایرانی گری نکنید؛ یک تشری هم آنجا به او زدم. از این کار خوشم نمی آید..."

و اما بعدتر!

می گویند رئیس دولت اصلاحات مصوبه ای را در هیئت دولت تصویب می کند. بعد از آن در جلسه ای که با رهبر معظم انقلاب داشته است، حضرت ایشان معایب آن طرح را به آقای رئیس جمهور گوشزد می کنند. سید محمد خاتمی در جلسه بعدی هیئت دولت، علی رغم اعتراض وزرا این مصوبه را ملغی می کند و جالب آنجاست که در آن جلسه اسمی از رهبری نمی برد و با وجود آنکه خودش در جلسه قبلی هیئت دولت این طرح را تصویب کرده بوده است، اما در آن جلسه طوری وانمود می کند که خودش مخالف این طرح است. بعدها...

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان درآستان جانان و آدرس astan.LoxBlog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان