جریان فتنه‌ درصدد نفوذ در دانشگاه‌هاست
ASTAN

مسئول کانون بصیرت دانشگاه علوم پزشکی شیراز:
جریان فتنه‌ درصدد نفوذ در دانشگاه‌هاست

خبرگزاری فارس: مسئول کانون بصیرت دانشگاه علوم پزشکی شیراز با بیان اینکه جریان فتنه عقبه چند صد ساله فکری دارد، گفت: این جریان هنوز در دانشگاه‌ها نفوذ در خور توجه دارد و می‌خواهد حرف خود را به کرسی بنشاند.

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، کامران باقری لنکرانی بعداز ظهر امروز در همایش بیداری اسلامی و نقش نخبگان در دانشگاه شیراز اظهار داشت: در شرایط امروز با خطر بزرگی به‌نام جریان فتنه مواجه هستیم که به شدت در حال بازسازی خود است.
لنکرانی افزود: این جریان تلاش دارد شکست خود در فتنه 88 را جبران و به نوعی ویژه خودنمایی کند.
وی ادامه داد: جدایی دین از سیاست و اسلام منهای روحانیت با استفاده از ابزار قدرت و ثروت از اهداف جریان فتنه است که باید آحاد مردم در مقابل آن بصیرت و هوشیاری داشته باشند.
مسئول کانون بصیرت دانشگاه علوم پزشکی شیراز با بیان اینکه نباید هیچکدام از برنامه‌ریزی‌ها و موضوع‌های جریان فتنه را نادیده گرفت، اضافه کرد: نگاه تلسکوپی به این جریان غفلت جامعه و فعالیت‌های آزادانه این نوع جریان در جامعه را به دنبال دارد.
لنکرانی تصریح کرد: امیدواریم فعالیت‌های کانون بصیرت طوری باشد که در تفکر و ترویج اندیشه‌های اسلامی به عنوان یک تکلیف تاثیرگذار باشد.
این استاد دانشگاه خاطرنشان کرد: هدف در کانون بصیرت عضوگیری نیست و قصد داریم اگر روشنگری در بین نیروهای حزب‌الله مشاهده می‌شود با بصیرت تمام آن را در جامعه ترویج داده و به گفتمان قالب تبدیل کنیم.
لنکرانی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه بسیاری از افراد جامعه از شرایط و فرصت‌های موجود به خوبی استفاده نمی‌کنند تصریح کرد: گاهی به جای سطحی نگاه کردن نیازمند افق دید بالا هستیم و باید برای رسیدن به سرنوشت خوب به آن توجه داشته باشیم.
 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان درآستان جانان و آدرس astan.LoxBlog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان