فتنه 88 با یک دروغ گفتن کلید خورد
ASTAN

خبرگزاری فارس: ‌امام جمعه شیراز گفت: فتنه 88 با یک دروغ گفتن و به دنبال آن دروغ‌ها، اسرارها و قسم‌های دیگر اتفاق افتاد.
 

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، آیت‌الله اسدالله ایمانی، در خطبه‌های امروز نماز جمعه شیراز اظهار داشت: با دروغ‌هایی که در فتنه 88 رخ داد شاهد تعطیلی جامعه و ایجاد مردم بر سر دو راهی بودیم که نتیجه آن نیر حمله به عزادارن حسینی و از بین بردن شعار حادثه عاشورا و کربلا بود.
ایمانی بیان داشت: طبق آیات قرآن کریم که در مورد دروغگویان آمده است آنان دچار عذاب خار کننده می‌شوند.
وی ادامه داد: در جامعه امروز نیز افرادی هستند که با تفسیر غلط آیات قرآن و بیان تفاسیر غلط احادیث می‌خواهند افکار ناصحیح را در دل افراد جامعه منتشر کنند که مردم نیز باید در این زمینه هوشیار و بصیرت داشته باشند.
نماینده ولی فقیه در استان فارس در بخش دیگری از سخنان خود به هفته نیروی انتظامی اشاره کرد و ابراز داشت: نیروی انتظامی جزو نهادهای مرتبط با انقلاب اسلامی است و در قانون بیش از 30 مورد وظیفه برای آن مشخص شده است.
ایمانی به بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب در جمع پرسنل نیروی انتظامی اشاره و خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی مظهر قدرت، مروت و مهربانی، صلابت و قدرت است.
وی به مقوله امنیت به عنوان یکی از مهم‌ترین وظایف نیروی انتظامی اشاره کرد و افزود: در این زمینه تمام نهادهای مختلف باید همکاری کرده و وظایف خود را به خوبی انجام دهند تا مردم در زیر سایه‌سار آن آرامش و راحتی و رفاه را به دست آورند.
ایمانی تصریح کرد: در شرایط موجود تمام مسئولان از جمله مردم باید چشم و گوش نیروی انتظامی باشند و آن را در عرصه‌های مختلف یاری کنند.
امام جمعه شیراز اظهار داشت: تمام نهادهای قانون‌گذار، فرهنگی و نظارتی باید خود را در مسیر اهداف بلند نظام در بستری شتابان از حرکت رو به رشد قرار دهند تا به عقب نرفته و منزوی نشوند.
خطیب نماز جمعه شیراز همچنین امروز در خطبه‌های خود به هفته حج، هفته احسان و نیکوکاری و گرامیداشت هفته کرامت نیز اشاره کرد و بیان داشت: باید برنامه‌های هفته کرامت با شکوه خاصی در سومین حرم اهل بیت (ع) برگزار شود.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان درآستان جانان و آدرس astan.LoxBlog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان