ابراهیم‌زاده: كار مسئولان سامسونگ غيرحرفه‌اي بود/ كي‌روش معلم خوبي است
ASTAN

منصور ابراهیم زاده که سابقه نایب قهرمانی در آسیا و لیگ برتر ایران را دارد تیمش را برای دیدار روز چهارشنبه با سامسونگ در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آماده میکند.

در آستانه این دیدار با منصور ابراهیم زاده گفت وگویی انجام داده ایم. ابراهیم زاده از تغییر مدیریت باشگاه سخن گفت و نظرش را در مورد انگشت نگاری غیر منتظره کره ای ها هم اعلام کرد.

گفت‌وگوی خبرنگار اعزامی فارس با سرمربی ذوب آهن را در زیر میخوانید:

* در مورد اتفاقی که برای مدیرعامل و قائم مقام سابق باشگاه ذوب آهن رخ داده چه نظری دارید؟
- من اینگونه نظرم را می گویم که نقش آدم ها در یک مجموعه غیر قابل انکار است. دلیلی و سموعی دو سال در باشگاه ذوب آهن حضور و در موفقیت این تیم نقش داشتند به ویژه خانم سموعی؛ بنابراین نمی توان نقش افراد را به طور کلی نفی کرد. همان طوری که من به عنوان سرمربی نمی توانم تمام موفقیت های تیم را به خودم نسبت بدهم و نقش مربیان و سایر اعضای تیم مانند کادر پزشکی را هم نادیده بگیرم.
 
در باشگاه ذوب آهن دلیلی، سموعی، براتی، سبحانی و در کل هیئت مدیره باشگاه مسیر را برای حرکت رو به جلوی ما فراهم کردند و نمی توان این نقش را کتمان کرد. برایتان مثالی می زنم. مدیرعامل یک کارخانه نمی تواند تمام موفقیت ها را به خودش نسبت بدهد زیرا کارگران نقش مهمی در کسب موفقیت دارند.

بعضی وقت ها در ذوب آهن نیز کارگران به عشق برد ما با انرژی بیشتری سر کار می رفتند و ما این موفقیت را مدیون آن کارگرانی هم هستیم که کنار کوره ذوب آهن تلاش و از ما حمایت کرده اند. در آینده هم اوضاع همین است. مسیر را طی می کنیم تا به اهدافی که داریم برسیم.

*دیدار سامسونگ و سئونگنام را دیدید؟ سامسونگ چطور تیمی است؟
 15 دقیقه پایانی این بازی را دیدم. سامسونگ تیم خوبی است. سئونگنام در حد گذشته خودش ظاهر نشد و مثل فصل گذشته نبود اما سامسونگ تیمی سرعتی است.

*هوار ملا محمد دیرتر از سایر بازیکنان به تیم ملحق شد...
 دلیل این تاخیر بازی تیم ملی عراق بود ضمن اینکه هوار در این مدت همراه تیم اربیل عراق که مالزی اردو زده بود تمرین کرد و روز یکشنبه نیز خودش را به ما رساند تا در اولین تمرین تیمی ما حضور داشته باشد بنابراین مشکلی نبود.

*انگشت نگاری کره ای ها از کاروان تیم ذوب آهن اقدامی تعجب برانگیز بود. نظر شما در این مورد چیست؟
- از من انگشت نگاری نشد. من جزء آخرین نفرهایی بودم که به محل کنترل گذرنامه رسیدم و خیلی هم سریع گذرنامه من را دادند و خارج شدم اما اگر انگشت نگاری در کره جنوبی از تمام افرادی که به این کشور سفر می کنند انجام و در واقع قانون شود؛ مانند اتفاقی که در عربستان رخ می دهد، مشکلی نیست هرچند در عربستان نیز در دوباری که به این کشور سفر کردیم از تیم ما انگشت نگاری نشد.

اگر انگشت نگاری در کره قانون بود بحثی نبود ضمن اینکه می خواهم بگویم اقدام تیم سامسونگ کره جنوبی غیر حرفه ای بود که نماینده ای از این باشگاه برای استقبال از تیم به فرودگاه نیامد در حالی که ما همواره در ایران به استقبال تیم میهمان می رویم و حتی به سالن ترانزیت می رویم و گاهی از بخش وی ای پی آنها را وارد ایران می کنیم اما متاسفانه باشگاه کره ای این کار را انجام نداد.

*از میزبانی تیم سامسونگ راضی هستید؟
میزبانی آنها استاندارد بود ما هم در ایران به همین شکل از آنها میزبانی می کنیم.

* قبل از بازی با پرسپولیس گفتید برای موفقیت تیم به جای فکر کردن، تلاش می کنید؟ اکنون وضعیت برای دیدار با سامسونگ چگونه است؟
همیشه برای موفقیت تلاش می کنیم. در دیدار با پرسپولیس نیز در دقیقه 93 گل خوردیم و سه امتیاز را از دست دادیم اما هیچ وقت نمی گوییم 100 درصد برنده می شویم ولی بازیکنان پرسپولیس به استثنا محمد نصرتی گفتند پیروز می شویم. فقط نصرتی گفت بازی سختی داریم اما چه شد؟ آیا پرسپولیس برنده شد؟ می گویند اگر موقعیت های گلزنی ما گل می شد پیروز می شدیم من هم می گویم اگر به جای دقیقه 5 در دقایق آخر مسابقه گل می زدیم بیشتر هم می توانستیم گلزنی کنیم.

* برخی می گویند کی‌روش مربی بازیکن سازی است و در نتیجه گیری موفق نبوده حتی در امارات هم ناکام بوده است. نظر شما در مورد این مربی و تیم ملی چیست؟

- تیم ملی در بازی هایی که با سرمربیگری کی‌روش انجام داده همیشه نیمه دوم بهتر بازی کرده و این نشان می دهد که تحلیل کی‌روش از شرایط مسابقه خیلی خوب بوده است. ایشان با مربی مانند فرگوسن کار کرده که شاید در آن مجموعه موفق بوده است. من دو سه باری که ایشان را دیدم او را معلمی خوب دیدم که تفکراتش به آینده است.

* تیم ملی می تواند به جام جهانی برسد؟
آرزو می کنیم این اتفاق بیفتد زیرا موفقیت کی‌روش موفقیت فوتبال ماست و من مربی هم از این موفقیت خوشحال می شوم.
انتهای پیام/
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان درآستان جانان و آدرس astan.LoxBlog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان