صفار هرندی: هنر رهبر انقلاب در فتنه ۸۸ مدیریت بحران چندلایه بود
ASTAN

صفار هرندی در این مراسم اظهار داشت: هنر رهبر معظم انقلاب در جریان فتنه، تفکیک حیطه‌های مختلف دخیل در این غائله بزرگ اعم از جریانات داخلی و خارجی بود که خواسته یا ناخواسته در این جریان حاضر بودند.

وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی اضافه کرد: اوج هنرمندی رهبر معظم انقلاب در این مورد، مدیریت بحران یک چندلایه بود. ایشان از ابتدا مطمئن بودند که عامه مردم نسبتی با این ماجرا ندارند؛ با وجود اینکه برخی از آن‌ها به این قصه وارد شده بودند.

وی گفت: حضرت آیت‌الله خامنه‌ای بار‌ها در سخنان خود اشاره کردند که به هدفشان که همانا حضور حداکثری مردم برای دفاع از نظام بود، رسیده‌اند و این بدان معنی است که گزینه‌های بدیل نظام در درون خودش موجود است.

صفار هرندی خاطرنشان کرد: به همین دلیل است که رهبر فرزانه انقلاب بعد از پایان انتخابات از مردم ایران تشکر کردند و آنان را صاحب انتخابات دانستند. در واقع این مواجهه ایشان باعث شد که بعد از خواندن آن خطبه‌های تاریخی در ۲۹ خرداد و به رغم آن فراخوان شیطانی که بیرون آمدن مردم را درخواست می‌کرد، عده کمی به غائله دامن بزنند و به دلیل آگاهی به وجود آمده در میان مردم حضوری تنها چند ده هزار نفری را شاهد باشیم.

وی افزود: رهبر انقلاب در مدیریت فتنه، بار‌ها اعلام کرده بودند که آنچه دیگران از آن به عنوان سران فتنه می‌دانند، قبول ندارند و این افراد را فریب‌خوردگانی می‌دانند که قائل به نجاتشان هستند. این سخنان به مردم اطمینان می‌داد که کشورشان صاحبی دارد و از ساز و کار قانونی خوبی بهره‌مند است.

صفار هرندی با یادآوری تذکرات و هشدارهای رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه خودتان را آماده فتنه‌های بعدی کنید، گفت: همانطور که ایشان بار‌ها و بار‌ها به مردم و مسئولان متذکر شده‌اند، فتنه‌های آینده به مراتب پیچیده‌تر و حساستر از عرصه‌های دشوار انقلاب در سال‌های ۷۸ و ۸۸ خواهد بود.

در پایان این مراسم که با حضور اندیشمندان در فرهنگسرای ملل برگزار می‌شد، از کتاب «نقشه نقش بر آب» مروری بر بیانات رهبر انقلاب درباره فتنه ۸۸ رونمایی شد
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان درآستان جانان و آدرس astan.LoxBlog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان