بی حجابی =بی حیایی =بی ایمانی
ASTAN

برخی گمان می برند حجاب تنها پوشیدن روسری برای بانوان است درحالیکه حجاب یکی از مهمترین مسائل دینی است  که برای زن ومرد واجب می باشد.وبی حجابی تنها یک گناه فردی نیست بلکه یک گناه اجتماعی بسیار بزرگ است زیرا  موجب از بین رفتن حیای فردی و اجتماعی جامعه می شود. وپیامبر بزرگ اسلام  فرمودند: کسی که حیا ندارد  ایمان ندارد. پس کسی که با بی حجابی حیای جامعه را ازبین می برد موجب می شود ایمان در جامعه سست شده وبه تدریج بی ایمانی بر اجتماع حاکم شود. می توان گفت هرچه حجاب کسی کمتر وسست تر باشد نشان دهنده ی کم شدن حیای اوست و کم شدن حیا نشان دهنده ی کم شدن ایمان است. 

پس باید زن ومرد هریک در حفظ حیا و حجاب خود کوشاباشند. زن ها باید ازب پوششی استفاده کنند که اجازه ندهد برجستگی های بدنشان دیده ومشخص باشد ومرد ها هم باید از پوششی استفده کنند که برجستگی اندام های خاصشان دیده نشود. 

خانواده ها باید از کودکی حیا و حجاب را به فرزندانشان آموزش دهند وبهترین آموزش ، آموزش عملی است. وحتما باید از داشتن شیطان پاره (ماهواره) در خانه ها پرهیز کرد و از خانه های دارای شیطان پاره  بشدت دوری کرد.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان درآستان جانان و آدرس astan.LoxBlog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان