مرگ يک دختر به خاطر حفظ حجاب
ASTAN
چهار شنبه 16 شهريور 1390برچسب:, :: 16:53 ::  نويسنده : دارا
 
خبرگزاري تقريب – سرويس اجتماعي:

يک دختر ترکيه اي که به بخش اورژانس يک بيمارستان منتقل شد،به دليل اينکه مادر وي محجبه بود،پزشکان از معاينه وي سرباز زدند و دختر پس از چند ساعت جان سپرد.

به گزارش خبرگزاري تقريب به نقل "اباء"،"أينور تزجان"بانوي سي ساله در ترکيه که براي درمان دختر بيمارش به يکي از بيمارستانهاي آنکارا مراجعه کرد،به دليل محجبه بودن،پزشکان از معاينه دخترش امتناع کردند.

پزشکان با اعلام اينکه زنان محجبه حق ندارند وارد بيمارستان شوند،اين کودک را معاينه نکردند و پس از گذشت چند ساعت،اين دختر جان خود را از دست داد.

پس از اين حادثه تامل برانگيز، گروههاي حقوق بشر در ترکيه با خانوده اين دختر ابراز همدردي کرده و خواستار پيگرد قضايي پزشکان اين بيمارستان براي اين اقدام ضد انساني شدند.

گفتني است علي رغم پايبندي اکثريت قريب به اتفاق زنان و دختران ترک به حجاب دادگاه قانون اساسي اين كشور حجاب اسلامي را براي هميشه در اماکن دولتي تركيه ممنوع كرد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان درآستان جانان و آدرس astan.LoxBlog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان