راز طول عمر ملک عبدالله فاش شد
ASTAN

العالم: در این نمابر که موضوع آن "به روز کردن اطلاعات شخصی پادشاه عربستان" عنوان شده، آمده است: "یک پزشک غربی که ماموریت دارد بصورت مستمر با افراد خاندان حاکم سعودی دیدار و مشورت کند، در ۱۱ ژوئیه، اطلاعات ویژه ای را از پرونده پزشکی ملک عبدالله بن عبدالعزیز آل سعود، در اختیار معاون رییس نمایندگی آمریکا در ریاض قرار داد".

در ادامه این نمابر آمده است: "این پرونده شامل سن واقعی و داروهایی است که ملک عبدالله اکنون مصرف می کند. این پزشک برای درمان معمول یکی از همسران ملک عبدالله (که ۴ همسر دارد) فراخوانده شد. ولی مرکز درمانی پادشاهی به اشتباه پرونده پزشکی ملک عبدالله را به جای پرونده همسرش به این پزشک داد. این پزشک از این طریق فرصت یافت از اطلاعات پزشکی ویژه ملک عبدالله آگاه شود".

بر اساس این نمابر، پادشاه عربستان ۹۲ ساله (متولد ۱۹۱۶) است و بسیار سیگار می کشد، و بصورت مستمر داروهای هورمونی تزریق، و از داروهای محرک جنسی استفاده می کند.

این اطلاعات درحالی منتشر می شود که، دولت عربستان سعودی، از انتشار هرگونه اطلاعات افراد خاندان حاکم از جمله سن واقعی آنها جلوگیری می کند.
 



نظرات شما عزیزان:

من،دختربابام
ساعت16:59---16 شهريور 1390
سلام دوست عزیز
مطالبتون جالبه
لطفا به منم سر بزنید و نظرتون رو بگید
موفق و پیروز باشیدََ


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان درآستان جانان و آدرس astan.LoxBlog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان