ASTAN

 
با بال شوق ظهر به خورشید می‌رسد ـ پرواز دل به سوی خدا می‌برد مرا
اجرای اختصاصی گلریز برای احمد عزیزی/ عزیزی با شنیدن صدای گلریز به وجد آمد

خبرگزاری فارس: محمد‌علی گلریز خواننده انقلابی در عیادت از احمد عزیزی قطعه‌ای را برای او اجرا کرد که عزیزی به وجد آمد.
 

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، محمد‌علی گلریز به همراه امیرنیا مشاور معاون هنری وزیر ارشاد، میرزمانی و حجت‌الاسلام آفتابی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه به دیدار احمد عزیزی در بیمارستان امام رضای کرمانشاه رفتند.
گلریز در این دیدار به اجرای کوتاه برای احمد عزیزی پرداخت و شعری از مویدی را برای او خواند.
همراه خود نسیم صبا می‌برد مرا / یارب چو بوی گل به کجا می‌برد مرا
با بال شوق ظهر به خورشید می‌رسد/ پرواز دل به سوی خدا می‌برد مرا
گفتم که بوی عشق چرا می‌برد چرا/ مستانه گفت دل که مرا می‌برد مرا
احمد عزیزی با شنیدن صدای گلریز آنقدر به وجد آمد که چشمانش را چرخاند و دستانش را باز کرد.
 

 
پاداش برای بازیکنان پرسپولیس                                                 
رویانیان باز هم دست به جیب شد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در آستانه دیدار با صبا به بازیکنان و کادر فنی پاداش داد.
 

به گزارش خبرگزاری فارس، محمد رویانیان مدیرعامل پرسپولیس که قصد دارد بازیکنان را از لحاظ روحی و روانی بازیکنان پرسپولیس را برای دیدار با صبا آماده کند در اقدامی جالب و برای دومین بار در مدت حضورش در باشگاه پرسپولیس به بازیکنان این تیم و کادر فنی پاداش داد.

این پاداش‌ها در قالب‌ مبالغ 500 هزار و 300 هزار تومانی برای بازیکنان در نظر گرفته شده است.
رویانیان در آستانه ورودش به پرسپولیس نیز پاداشی معادل 500 هزار تومان به بازیکنان و کادر فنی داده بود.

پرسپولیس ساعت 18:30 امروز در چارچوب هفته نهم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به مصاف صبای قم خواهد رفت.
 

 
یک نماینده مجلس در گفت‌وگو با فارس خبر داد
کشف اسناد جدید از اختلاس/ بانک مرکزی و وزارت اقتصاد هم مرتبطند

خبرگزاری فارس: یک نماینده مجلس گفت: علی رغم تاکید وزیر اقتصاد بر عدم دستور برای واگذاری شرکت فولاد اهواز ، اسناد جدیدی در این ارتباط به دست آمده است.
 

موسی‌الرضا ثروتی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس در خصوص طرح استیضاح وزیر امور اقتصادی و دارایی اظهار داشت: برکناری و استعفای سه تن از مدیران عامل بانک بر نظر نمایندگان تأثیرگذار خواهد بود، اما طبق علاوه بر این سه بانک، بانک مرکزی و وزارت اقتصاد با این ماجرا مرتبط هستند.
وی یکی از دلایل مطرح شدن استیضاح وزیر را به برخی اسناد عنوان کرد و افزود: آقای حسینی وقتی در مجلس حاضر شد تاکید کرد که هیچ دستوری برای واگذاری مجموعه فولاد اهواز به گروه امیر منصور آریا نداده اما اسنادی به دست نمایندگان رسید که حاکی از دستور وزیر برای مساعدت در واگذاری شرکت فولاد اهواز به این گروه است و زمانی که این سند به مجلس آمد نمایندگان مصمم شدند موضوع استیضاح را دنبال کنند.
ثروتی خاطرنشان کرد: این مساله مدتی قبل در برخی رسانه در این ارتباط منتشر شده بود اما سندی مبنی بر دستور وزیر اقتصاد برای مساعدت در این واگذاری وجود نداشت.
وی ضمن مثبت ارزیابی کردن تغییر رؤسای برخی بانک‌ها، گفت: با توجه به اینکه اتفاق اخیر بزرگترین اختلاس کشور است لازم است که دولت توجه بیشتری به این پرونده داشته باشد زیرا عملکرد دولت در مواجه به این مسئله در تاریخ ثبت خواهد شد.

* با صحبت‌های رئیس جمهور نمایندگان به پیگیری استیضاح مصمم شدند

ثروتی افزود: آقای رئیس جمهور در یک سخنرانی پای مجلس را در این ماجرا به میان کشید و به همین دلیل نمایندگان مصمم شدند که استیضاح را پیگیری کنند، مگر اینکه رئیس جمهور عذرخواهی کند زیرا این اظهارات اثرات منفی در جامعه دارد.
وی ادامه داد: همچنین گفته شده فرزندان نمایندگان هم در این اختلاس درگیر هستند که این ربطی به مجلس ندارد و این فرافکنی‌ها به کل نظام آسیب می‌زند.
این عضو کمیسیون برنامه و بودجه تأکید کرد: اگر نمایندگان در ماجرا مقصر هستند رئیس جمهور نام آن‌ها را اعلام کند اما اگر نماینده‌ای با این موضوع مرتبط نیست نمی‌توان به مجلس این اتهام را وارد کرد.
به گفته وی یکی از دلایل اصلی استیضاح وزیر اقتصاد همین موضوع است و رئیس‌جمهور باید در جلسه استیضاح وزیر توضیح دهد که چه کسانی از مجلس در این اختلاس دخالت داشتند.
ثروتی تصریح کرد: قوه قضائیه خواستار همکاری دولت در بررسی و پیگیری این پرونده شده که نشان می‌دهد دولت قصد همکاری ندارد و به باید در جلسه استیضاح روشن شود که علت عدم همکاری چیست.
این نماینده مجلس با اشاره به اتهام به یکی از مدیران دولت و وجود پرونده وی در قوه قضائیه گفت: ظاهرا در بحث مبارزه با مفاسد اقتصادی عضوی از دولت، درست یا غلط متهم بوده و قوه قضائیه خواستار همکاری شده اما دولت مقاومت کرده است؛ ممکن است دولت نقاط ضعفی از قوه قضائیه دارد و به همان دلایل بحث‌هایی در این بین وجود دارد.

* ارائه طرح تحقیق و تفحص از سیستم بانکی در آینده نزدیک

این نماینده مجلس در خصوص اقدامات نظارتی مجلس بر سیستم بانکی بیان کرد: مقرر شد کمیسیون برنامه و بودجه طرح تحقیق و تفحص از سیستم بانکی را ارائه و نمایندگان این طرح را امضا‌کنند.
انتهای پیام/ص
 

خبرگزاری فارس: اطلاعات به دست آمده توسط منابع آگاه نشان می‌دهد، یوسف نادرخانی به اتهام انجام جرایم خشن مانند تجاوز و اخاذی‌های متعدد به این مجازات محکوم شده است و اساسا این موضوع هیچ ارتباطی با مسئله خروج وی از دین ندارد.
 

به گزارش خبرنگار قضایی فارس از چند روز گذشته رسانه‌های غربی بازی نخ‌نمای خود برای اعمال فشار بر ایران را از سر گرفته و بازهم با طرح نبود آزادی بیان و عقیده و نقض حقوق بشر با استفاده از رسانه‌های بعضا صهیونیستی دست به اقدامات تازه‌ای زده‌اند.

در آخرین بازی،‌ رسانه‌های غربی با دستاویز قرار دادن پرونده یک متجاوز و اخاذ در استان گیلان مدعی شدند که دستگاه قضایی ایران یک فرد را که از دین اسلام خارج شده و به اصطلاح خودشان کشیش شده، به اعدام محکوم کرده‌ است.

این در حالی است که اطلاعات به دست آمده توسط منابع آگاه نشان می‌دهد این فرد به نام یوسف نادرخانی به اتهام انجام جرایم خشن مانند تجاوز و اخاذی‌های متعدد به این مجازات محکوم شده است و اساسا این موضوع هیچ ارتباطی با مسئله خروج وی از دین ندارد.

اخبار تکمیلی در موضوع این پرونده متعاقبا منتشر خواهد شد.
 

خبرگزاری فارس: دبیر قرارگاه فرهنگی حضرت فاطمه زهرا (س) اظهار داشت: افرادی که به بهانه تولید مستند و کلیپ با شبکه BBC در دستگاه عملیات روانی دشمن همکاری می‌کنند از جنس همان‌هایی هستند که در زمان جنگ ستون پنجم دشمن شده بودند.
 

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی سپاه فجر استان فارس، ابراهیم عباسی ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس وضعیت دفاع را در زمان کنونی، دفاع مقدس فرهنگی دانست و گفت: اقدام شایسته و به موقع سربازان گمنام امام زمان (عج) در وزارت اطلاعات در مورد دستگیری رابطان با «بی بی سی» در خور تقدیر و تشکر است.
وی افزود: مردم ما به طور دقیق دستگاه‌های جاسوسی انگلیس را به خوبی می‌شناسند به گونه‌ای که در فرهنگ مردم، انگلیس به عنوان روباه پیر شناخته شده است.
این کارشناس فرهنگی گفت: خانه سینما نباید محلی برای خزیدن افرادی باشد که بخواهند در امور مرتبط با امنیت ملی با دستگاه‌های جاسوسی انگلیس همراهی کنند.
وی ضمن هشدار جدی به افرادی که به هر نحو با راه‌اندازی تشکیلات زیرزمینی با BBC ، رادیو فردا و سایر دستگاه‌های دروغ‌پراکنی مجری عملیات روانی دشمن همکاری می‌کنند خواستار برخورد جدی دستگاه‌های قضایی و سازمان‌های امنیتی با این افراد شد.
 

آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان درآستان جانان و آدرس astan.LoxBlog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان